080427

Det har varit en bra helg med utgång på hemmaplan i fredags och stockholm på lödagen. Vi hälsade på arremannen som numer håller till och bor där. Kul iallafall. Förrutom Chris och mitt missöde på natten. Rysligt irriterande att taxichaufförerna inte hittar när man snyggt serverar gatunamn och nummer. pfh
Skönt med mulet idag. jaa jag är lite anti-sol ibland. Läste att det skulle bli den varmaste sommaren på 150 år!? kan det stäma? Då smäller jag av. Jag bara avskyr att jobba i värme med hår som slickar sig fast i nacken och fötter som pulserande dunkar. Och ansiktet som blir pluffsigt och glansigt sen. 

Nu blir det till att ladda inför valborg som nästa projekt. Hoppas det blir kul. Men bara det att jag har förmånen att vara ledig dagen efter är en lyx. Och på Torsdag kan det bli till att gå på Timo Räisänen, hoppas!
Men först vankas det kundkväll. Imorgon kl 19 ska vi bjussa på tjusiga snittar, dricka, prova på-grejer och modevisning. Jag booorde ge min hjärna lite sömn snart så jag orkar. Men först ite ångestframkallande snokande på nätet. Måndag- bye skräpmat och hello tuna på burk. Ouäh.


image135

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0