bekant doft

Jodå, håret sitter kvar. Guud så skönt med fräsch färg igen.

Hela morgonen spenderade jag på utlandsletande. Det är typ halva nöjet; att leta, hitta, boka, skriva packlistor och.. a ni vet. Planerande. Jag fastnade framförallt för Zakynthos i Grekland. Mamma har varit där och tyckte det var underbart. Kan ju också bero på att hon hade underbart väder.
Idag fick jag verkligen en känsla av att jag var någonstans närmare medelhavet med massa folk strövande och massa folk sittandes på fik. När jag tillslut kom fram och skulle börja jobba så kom jag på vad som gjorde att det tillochmed luktade som det gör utomlands; Friterat!! everywhere fried food.
Längtar till Stockholmstrippen på lördag, men har somvanligt stora klädbekymmer. Mitt ytliga jag förstör mycket av nöjet att åka på liknande utflykter. Inte för att jag lyckas särskilt ofta men energin läggs ju ner. Äh, jag orkar inte sluta bry mig. En gång fåfängd...

image133

Jag vill ha lite själslig ro!

Kommentarer
Postat av: tove

körde du på en såndär askbrun färg igen? puss på bra mys på lördag!

2008-04-24 @ 13:54:23
Postat av: Anonym

jag var på öb förut och där hade dom en askblod som var helt jävla grå-lila! perfa till marre tänkte jag. själslig ro ska vi ha. måste hitta en bra resa för det!

2008-04-24 @ 20:22:01
Postat av: Hön

Yes askbrun. A va fan, jag som köpte äkta köpe-färg på lindex! mys, bra mys tjejer.

2008-04-24 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0