Ett cleant jag

Jag lever verkligen inte som jag lär. Mascaran är endast brukbar ett halvår! Ajaj. Jag har beslutat mig för att slänga all gammal skit i sminkväskan. I alla fall alla produkter med fett i; äckliga läppglans, concealer, mina fem olika foundations. Aa nu får det vara nog. Jag gjorde en beställning på bodystore och drog till med en djärv chansning på färg på puder, concealer och foundation. Blev nog faktiskt de ljusaste nyanserna. Mycket lättare att mörka ner med lite solpuder istället för att ljusa upp en för mörk foundation. Men när jag gjorde denna beställning och skulle betala så fick jag ett felmeddelande som talade om att min bank inte kunde genomföra transaktionen så jag valde ett nytt alternativ som de rekomenderade och det funkade. MEN dom drog mina moneys två gånger. Fixat och klart nu, men jag blev lite upprörd där.
Igår var jag och Chris på bio, vi såg 21, vilken handlade om matematiskt begåvade studenter som åkte till Vegas och räknade kort i Black Jack. Bra! Och Kate Bosworth är grymt snygg i alla olika förklädnader. Nu ska jag ladda inför tusen sminkningar känns det som. Fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0