Fästingar är vidriga

Skapligt skönt väder idag! Sitter ute i solen med laptopen i knät. Jag känner att min bleka vinterhy inte är riktigt redo för exponering i solsken ännu så inte för länge nu. Minst 30 spf de första dagarna under V 21 då vi förhoppningsvis är lååångt härifrån. Kollar runt lite på resor nu. Krav ett: utresa 19 maj (?) krav två: under 2000 kr. Japp, kräset!
Idag har jag varit och tagit fästingspruta vid fästingbussen och passade då även på att ta en mot hepatit A och B också. Blev tydligen för mycket för mig så jag svimmade inne på ica. Uuih, aldrig gjort förut. Blev superyr och hörde ingenting. Lä-lä-läääskigt. Mamma trodde att jag skulle dö. Haha. Ne, kände jag, ta mig inte än va!?
Pappa klipper gräset framför mig nu, fasen vilka summerfeelings det inger.

Tänkte ta och göra en beställning på forever21om jag orkar när jag kommer hem ikväll. Nu när dollarn ligger så lågt också.
Har sett bla denna chiffonkjol för $19.80;   image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0