ikea-måndag

Det blev en tripp till ikea idag med mamma, pappa och cicci. Jag köpte rosa, runda tallriksunderlägg och matchande muggunderlägg och rosamönstrade plastunderlägg till sminkbordet. Blir så otroligt skitigt där. En skohylla och sedan vaniljdoftande värmeljus också! C'est ca!
Och självklart en matbit på ikeas restaurang, jag testade kyckling och laxkompott. Men surade ihop totalt när jag började hugga in. Bara massa rotfrukter och ris och ett par ynka tärningar kött. Det var ju tur att det fanns goda frallor. Förstörde hela min dag. Kan vara liiiite känslig sådär. haha.
Jag rastade pappa lite på elgiganten och var på vippen att slå till på en platt-tv och en digitalkamera. Men kom fram till att min nuvarade tv fungerar alldeles utmärkt, och jag kan säkert "glömma" att lämna tillbaka pappas kamera en tid framöver. Men det hade varit ett kul måndags-impuls-köp.

image1242990:- med massa onödiga funktioner som jag inte orkade lyssna på... men den fanns i rosa! Där blev jag såld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0