Inställt!

Det blir ingen modevisning imorgon. Triiist. Inte tillräckligt många biljetter sålda. Hallå folket, välgörenhet?! Ringer det ingen samvetsklocka? Jaja, låt oss hoppas att det blir vid ett senare tillfälle. 
Idag har jag klippt och klistrat, köpte ett svart fotoalbum på Granit och satte in alla tack-kort från de vackert uppsminkade brudarna. Jag har helt glömt bort hur kul man kan ha med sax, papper, klister och fina motiv. Tror bestämt att jag väckt barnet i mig till liv igen.
Katalogen från Kungsgårds projektarbete levererades till mig idag. Jag har sminkat samtliga modeller i den.
Se framsida och förstasida ur katalogen här . Så även denna fick pryda en sida i albumet. Måste verkligen bli bättre på att ta bilder på de jobb jag gör. Men köper jag en ny bättre kamera så blir det säkert av oftare. (kan jag ju inbilla mig, bara för att tillåta mig att shoppa upp mina sista besparingar)

Jenah är snyggast i Top model
image128

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0