lör

Skulle blivit en lugn kväll men peppade cicci som fan att gå ut. Och det resulterade i lyckad övertalning. Väntar nu bara på lite vin som pappa sponsrade med. Uppladdning på det vanliga viset; med mörk choklad, kaffe och musik. Slår aldrig fel. Chris borde ha tagit ledig ikväll, men hon är ju som sagt en kvinna på karriärstegen så vad gör man?
Och ledig imorgon på det. Perfa! Idag hade vi kurs för 5 pers. Kul men påfrestande. Drog ut en 1 1/2 timme över stängning. Och ledig måndag också så ska hem till mooor då! Tror att det kan uppskattas ibland!
Jag förbannar mig själv varje helg som jag glömmer att köpa lösögonfransar som jag jämt planerar att ja ska! Typical ("...english seaside town").
Ska gå och prova alla mina skor nu i hopp om att jaghittar några som inte klämmer sönder mina arma fötter.
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0