Nya tag

Idag har jag och Verre varit så effektiva på jobbet. Riktigt dölugnt i butiken idag så vi tog och slog våra kloka huvuden ihop och började planera tre olika kundkvällar vilka ska innehålla  prova-påbehandlingar, erbjudanden, utlottningar och en modevisning med underkläder. Det är dessvärre inte så lätt att ragga modeller som ställer upp på detta. Någon som känner sig manad?

image125



Kvällen har jag ängnat åt att spa'a mig lite, typ peela kropp och ansikte, fila fötter, mask och ordentlig insmorning och druckit tonvis med vatten som med all säkerhet kommer att rinna rak igenom mig p g a ovana. Har så länge tänkt göra en ordentlig genomgåg av mitt yttre men inte orkat. Dessutom vaxade jag muschen imorse. Haha, så leeent!


HITTA ENGLA, NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0