oldies

Nu har jag sett avsnitt 86 av Andra avenyn tre gånger. Säger det någonting om mitt liv!? ja? Bra,  no further details.
Usch vad min kropp mår dåligt nu efter en helg med för lite sömn, för mycket alkohol och för höga och ömmande skor. Bästa förfesten i lördags, Chris gjorde asgod köttfärspaj. Repris på den!
Jag var inte alltför social i söndags när det vankades konfirmation. Ville bara sitta och kura i soffan. Men Malin (konfirmanden) var jättefin i kyrkan, och vilken röst sedan. Helt otrolig!!
Jag och Cicci tog ett varv i linköping idag. Jag hjälpte henne med att hitta studentklänning och skor samt en resväska. Det blev ett vitt fodral med gula skor. Så käckt så. Guuud vad länge sedan man var i hennes sits känns det som. Det är inte utan att man känner sig lite gammal. Hepp hepp, låt föryngringsprocessen starta, men i vilken ände ska man börja?  Dricka mer vatten är en enkel åtgärd sedan får jag avancera till att... ja... träna lite vore ju inte helt fel. haha. Jag kommer aldrig igång.

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0