Veckan lyder som följer

Regn. Regn.
Hoppas att jag har ett parra hemma någonstans.
Idag börjar jag senare men slutar dock senare också. Vi har ett gäng ungdommar från någon form av fritidsförening som kommer efter stängning och ska var och en få en liten vardags-make.
Torsdag är det dags för modevisning igen. FunnyBunny!
AnnaPanna kommer och hälsar på på fredag (min gamla kollega och chef). Det ska bli så kul att träffa henne, så länge sedan sist! Ja sen får vi se vad helgen bjussar på, något som inkluderar nöje hoppas jag på, för att sedan, seg och sliten, åka på konfirmation i stockholm på söndag. Cozy med mycket onyttigheter. Förhoppningsvis kommer jag och cicci stanna där över natten och göra stan på måndag. Försöker hitta något billigt hotell men jag och prislistorna har olika uppfattningar om vad billigt är.
Nu tillpuffning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0