Why 2?

Misstag nr 2 i min nätbeställning; Jag hade beställt två stycken ansiktskrämer. Inte en dag- och en nattkräm utan två likadana. Aah. Typiskt.
Glädjetjut nr 1 idag; jag kan sluta tidigare nästa lördag och hänga med brudarna till Stockholm. Sitter nu och väntar på mess från chris så att jag kan boka samma buss som dom.
Glädjetjut nr 2; En extrapersonal fixad till min förhoppningsvis lediga vecka, nämnligen V 21.
Jag har precis tänt mina doftljus och det ena doftar kladdkaka. Om jag blundar, fantiserar och gröper ur en sked, tror ni det går att spela hjärnan ett spratt?
Kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka problem du har hönapöna. jag tror tove bokade buss till dig med. vecka 21, YES.

2008-04-19 @ 13:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0