080805

Jag är i mitt livs bästa shape; jag sträckte mig när jag skulle stretcha.

Dagen har flytit på. Men jag har haft tre ångestladdade sminkningar. Hur stor är sannorlikheten att norrköpings tre långa, smala skönheter kommer samma dag? Mindervärdeskopmlexframkallande säger jag bara. Att dom sedan är de trevligaste på länge kryddar på det hela lite extra. 
Äntligen är min chef tillbaka efter sin semester och jag får ledigt på tors. Skönt. Då kan det bli farligt imorgonkväll. Hoppas att jag får möjlighet att gå på stan någonting.
Nu inväntar jag bara min obligatoriska godnattsaga, gamla satc avsnitt. Kan verkligen inte sova innan de tu (inbillar jag mig).
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0