2 augusti

Nu kommer kylan HAAHAAHAA (elakt häxgarv). Nej men det känns faktiskt redan bättre med min förkylning, nu ska dom jäkla bakterierna få kämpa hårt för att överleva och jag ska göra allt jag kan för att motarbeta dom. Eller ja... vila iallafall.
Igårkväll var jag helt slut och bara låg i fosterställning tills jag fick ett ryck framåt natten att färga håret. Och det blev ett positivt infall; mörkare brun och nu mycket glansigare. Känns bra.
Idag har jag brudar, tärnor och gäster i det oändliga innan jag får ta helg. Kanske lät liiite överdrivet, och det var det också. Men ett par stycken iallafall. Börjar redan halv 9 idag så bäst jag tar tag i mitt utseende nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0