Ett år äldre...

... och därmed klokare!? Ne.
I helgen blev det firande och besökande av augustifest. Och självklart JOBB. Fullt upp med brudar. Snart måste ju bröllopstiderna vara passé? En vacker helg när jag känner mig hyfsat ekonomiskt tät ska jag ta långledigt. Planerar en storstadsresa snart med c. Rom kanske... eller, Paris... eller... a barcelona. Vad tusan som helst. Någonstans med hög puls.



Ciccibus och jag.
Vi hittade förövrigt en virrig Alexander Skarsgård i buskarna under vår hemgång efter krogen. Han fumlade med (läs borstade av)  ett par cd-skivor. Eller "räknade" dom hette det! Mhm.


Kommentarer
Postat av: c

jag vill jag vill jag vill. men ska vi ta ledigt i början av oktober då? SNYGGA på bilden!

2008-08-26 @ 18:54:55
Postat av: cäcc

uuh nice chics ;)

2008-08-28 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0