Söndag 10/8

Jag har haft en slapp och skön söndag med massa film och ätbara godsaker. Mums men fy! Vi hyrde två svenska filmer och utan att hänga ut någon av dom så ska jag säga att -Nej, svenska filmer håller inte måttet!
Jag är ledig imorgon med och det är med blandade känslor faktiskt. Klart att det är skönt att få sova ut men vad ska man  egentligen göra i ytterligare en hel dag? Rastlösheten kommer att slå till. Blir det hyfsat väder så kan det bli en tur till sommarstugan som i år inte fått mycket av min närvaro...
Jag har fått hem ett erbjudande från la redoute med 20% på en vara och 15% på resten av köpet, DESSUTOM en premie från make up store. Vår svårslagna konkurrent. Men bara för att jag känner att jag måste shoppa där så jag hittar inget jag vill ha. typiskt!
Jag kom på att jag snart fyller år. Uuuuuh nojja





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0