Regndans

Kul igår. Jäkligt kul. Den stora bristvaran på folk till trots. Liza och Clara beslutade sig för att skjuta på trippen till västkusten och göra oss sälle. Bra val. Michaela hängde också på. Hemfärden blev ett kaos, det började ju ösa ner regn och vi skulle ta oss till max men det hade stägnt så det blev en liten promenad med dans och sång i regnet och hoppande i pölarna. HAha DYNGBLÖTA och så kallt sen...
Men gudars vad seg jag var på jobbet idag och mycket sminkningar på det. Men tiden går ju fort då, får tänka så.
Nu är planen att dricka kylt vatten och bädda ner mig samt titta på Tristan och Isolde bara för James Francos skull. Däremot läste jag att om man dricker mycket vatten innan man går och lägger sig så samlar kroppen på sig det och man vaknar upp pluffsig, framförallt runt ögonen. Fan också. Det är ju om kvällarna jag är som törstigast, jag har jättesvårt att dricka på dagarna. äh
Just, min kära mor vill åka utomlands med mig. Blir alltid så glad när hon lägger fram ett sådant förslag annars är det jämt jag som tjatar på henne.

Wet look pose

Kommentarer
Postat av: c

haha var är ni någonstans?

2008-08-09 @ 11:28:35
Postat av: sleten

haha sjukt kul hade vi! :) saknar!

2008-08-12 @ 00:54:50
Postat av: emp

åh jag ville med=( snygga är ni iaf!!;O)

2008-08-13 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0