[tisdag -spin]

Nu ni.
Igår hade jag tydligen extremt svårt att sova så vad gör jag; jo - min hjärna börjar skapa texter helt out of the blue. Så jag var ju tvungen att tända, hoppa upp och febrilt börja riva efter papper och penna för att skriva ner mina verk, eller den del som fastnade i minnet. Knäppt. Men har man väl börjat foka tankarna på något så är det svårt att släppa och dom plöjer vidare. Spelar ingen roll om det är något så simpelt som klädplanering för morgondagen eller något annat större livsbeslut.

Nu är jag i varje fall uppe (och väldigt trött) och tänkte gå iväg och sola, träna och göra stan innan jobbet. Hm. Tidsoptimist? kanske.
Ikväll är det födelsedagsfirande, så vi ska ut och äta på pappa grappa. Grattis Gica!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0