[Lördag -so fucking cold]

Riiiktigt kyligt ute alltså. Jag var tvungen att köpa mig en jacka, halsduk och vantar innan jag begav mig hem från stan. Ja, alltså jag behövde det ändå. Jag har dragit ut på det länge och väl och genomlidigt otaliga lättklädda promenader. Men no more.  Under min hemgång hade jag ett äldre par framför mig och det ända jag kunde tänka på var "hoppas dom inte halkar, snälla ta det lugnt" men tyvärr inte i all välmening utan snarare att skulle dö om det blev jag som fick stanna, ringa ambulans osv... Fyyy, vad jag kände mig elak men så illa var mitt tillstånd!
Igår blev kvällen lugn. Men icke idag. (Jag behövde en rehab efter alla miljoners sminkningar igår. Arma rygg säger jag bara.)

Update
Antal julklappar kvar att köpa: 1
Antal nötter kvar i min godispåse: 5... bara 5!! 
Antal alternativ till outfit för kvällen: 1,5 (brist på en nederdel)
Antal kronor kvar till nästa lön: chockartat få

trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0