[måndag -1 dec]

Yes, jag har kommit en bit påväg när det gäller julklapparna. Känns bra. Det är mycket svårare att komma på något jag själv vill ha. Jag klargjorde iallafall för mamma att "ingen jävla prydnadstomte eller annat inredningsskit iallafall". Nä, likewise kontrade hon. Förresten så firar jag ett år i min lya idag. hm, måste ju göra en liten inskription under tapeten någonstans...
Jag poppade upp på jobbet också och agerade terapikärring åt min chef.. Har blivit mycket samtalsterapi nu på senaste. Men jag har sagt att hon säkert får igen det när jag bryter ihop en vacker dag och det ser hon fram emot. Inte att jag ska flippa men att få ge tillbaka. :)
Jaa, man undrar ju ibland varför man inte valde psykologyrket, alla gånger man intresserat lyssnat och flikat in med hjälpande, tröstande råd och rön. Jag blir så förvånad att man så enkelt kan blotta sitt innersta på det sättet. Förvånad och lite avundsjuk.
hej

Kommentarer
Postat av: c

2008-12-01 @ 19:30:04
Postat av: c

let it out höna!!! oj, redan 1 år??? kan vi inte göra nåt trevligt i veckan mönis? något med jul... :)

2008-12-01 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0