[-vad är det nu för dag?]

Så. Bra. Över. Nu är det bara nyår kvar sedan kan man börja foka på annat.
Julen har iallafall varit riktigt cosy, lugn och skön fram tills utgången igår då. Vi åt middag innan för att säkra garanterad plats, och nog klyftigt tänkt med tanke på att kön började ta form redan kl 9. Ujuj.
Jag har svårt att förstå att folk är sugna på att knuffas runt på stan bland alla mellandagsreor idag. Stackars er som jobbar, bara massa gnäll, returer och byten. Jag har turen som är ledig idag, börjar först imorgon igen. Och dagen har hittills sett ut som så att jag och C vaknade, fixade till oss, och skiljdes åt. Hon mot släktmiddag jag mot konsum för att köpa godis som avnjutits till Pippi på rymmen. underbart!

puss


Kommentarer
Postat av: c

Åh det låter som livet vekligen!

2008-12-28 @ 14:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0