Alg-Börje

Jag har fått en ansiktscréme av pappa (!) Han är nämnligen ett stort fan av algtabletter och har så varit i typ 20 år. Aa innan jag föddes. Han vill mena på att det är tack vare dom han sällan blir sjuk. Och faktiskt, jag kan nog tro på det lite grann ialla fall. Jag är själv uppväxt på sådana eftersom mina päron blandade i alger i vällingen. Yuck. Men när den trotsiga tonårsperioden satte igång uteblev dessa tabletter ur min kost. Då skulle man ju absolut inte göra något av tvång. Men åter till krämen; Alg-Börje gör alltså inte bara kosttillskott utan också en del hudvård varav denna kräm som nu står på min hylla. Det är en vitamin- och mineralcréme med ishavsalger som fungerar både på torr/känslig och problemhy samt verkar föryngrande. OOH. Vi får se om den gör underverk. Har också tidigare provat tångbadet som stank pyton men verkade utrensande.
Nu ska jag få i mig lite gifter i form av kallt(fan) kaffe. Hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0