bojkotta beach 2008

Jag blir så trött på att det inte går att hitta några bra billiga resor till kanarieöarna runt den 10 mars. Fasen också. Väntar man förlänge med att beställa så rinner det bara ut i sanden. Cicci är riktigt på nu. Bra där. Kan bli så att Chris och Tove också vill. Hoppas hoppas. Jag måste få lite sommarkänsla innan sommaren kommer igång och jag jobbar aset av mig.
Gud vad den här kvällen segar sig fram. Har lyckats fördriva flera timmar vid datorn märkte jag. Det är så sjukt det där. Förstår verkligen sådana som sitter hela dagar i mörkret och spelar sina dator-/tvspel. Man blir så försjunken i en annan värld. Usch; ut i friska luften. Ja kanske inte nu men man hade kunnat gå en liten promenad innan det blev för kallt ruggigt och sent. Äh. Det är en tid för sig när jag höll på med det.. haha. Eftersom att jag inte ska ha mer än en veckas semester i sommar så har jag inte någon allvarligare ångest inför beach 2008. Skönt. Men Eva Longorias lilla späda barnkropp (som visserligen inte gör sig tillsammans med huvudet) vore ju inte alltför tokigt. Men kolla in den "naturliga" glow'en på kroppen. Yeh

                 


Min chef har varit jätteduktig och tappat ca 5 kilo på två veckor med nutrilett shakes. Skitbra jobbat. En vecka kvar nu, håll ut! Värst var det första veckan, då såg hon bara matreklam och folk med godispåsar vart hon än vände sig. Men sista tiden har det gått som på räls. Det blir ju så när kroppen börjar ta på fettreserverna, man får mer energi. Men hon ska å andra sidan vara på sjön i fem veckor och exponera sig mer lättklädd.
Nej nu ska jag börja göra kväll.
hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0