Hemma, uttåkad, vill ha morgondag

Som (chris) sagt, jag hade inte spenderarbyxorna på mig idag. Men jag lyckades nog få hem det jag behövde. Enklare soff/förvaringsbord, diskställ, dörrmatta, musmatta, läslampa... aa ungefär så! När vi hade gjort oss oskyldiga i kassan så stod det några som förde statistik på hur mycket folk handlade för på olika postnummer. Mitt kvitto slutade på över 600 och pappas 31,50. Haha, han dömde bergis pappa som en snål jävel från viken.
Jag hittade faktiskt lite på Biltema såsom tops, bomullspads, värmeljus mm... billigt juh! Jag tror inte jag har gett Biltema någon chans tidigare.
Imorgon blir det utgång. YAH. Kul och nödvändigt. Men synd att jag inte hann gå  och titta efter någonting på IKANOhuset att ha på mig. Pappa ville bara flänga runt från ett mål till ett annat, karlar.
 Är ute efter en kort jacka att gömma mina bleka armar i....


Kommentarer
Postat av: Anonym

biltema har fan allt. cool affär om man tänker efter. Snygga bilder du lagt in förresten. puss c

2008-02-08 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0