IKEA

Weee jag lyckades locka med pappa till Ikea och det är en sällsynt seger. Men det är bara för att han får svänga förbi biltema först. Jag behöver nämnligen en dörrmatta och ett diskställ samt ett soffbord. Sedan fins det ju massa småskit att spendera pengar på där också. Blir väl ett antal ljus, någon lampa och någon väggdekoration också.
Har spanat in lite soffbord och föll mest för detta, men det går fetbort med tanke på priset (2495:-) och dessutom skär det sig mot resten av möblerna. Fan. Det är ju en sådan modell man kan köpa på loppis för 150:-. Hutlöst!
  
              
Och detta för 2195;-, variant större             

Och på grund av påtryckningar vid besök så måste jag tydligen sätta upp någonting på den kala väggen. Nöjda?
Kanske någon romantisk tavla av något slag. Näh fy. Får se vad jag finner. Nu måste sminket på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0