jäkla blogg

Åå jag blir så irriterad på att inläggen inte publiceras. Förra inlägget är iallafall från torsdags. Böhö.
Värst är när man suttit och skrivit en hel del och blippar för att publicera och "bam" (tänk er ljudeffekten); "sidan kan inte visas"? Så det är bara att börja plita ner rad efter rad igen.

Igår tog jag det mycket lugnt, köpte hem cashewnötter (no shit) och bara låg och halvsov. Jobbat hela veckan solo med massor av sminkningar och har bara denna lördag kvar. Endast två festmakeup-er.
Är så jäkla trött nu, vet ej varför. Och vad sägs om hällregnet igår då? kul att traska hem i om inte annat. Nä, nu vill jag ha lite bättre väder. Kanske kan vara därför humöret är som det är. Jag kan tänka mig sol och lagom varmt tack. Som en sval och skön sommar. Inte panikhettan som kan råda ibland, den är inte hälsosam för mig.

Efter jobbet idag ska jag spana in nyöppnade Monki och kanske även köpa mig något snyggt. Bristvara just nu är jeans. Jag använder i stort sett bara min svarta strechjeans från Åhlens, men de sitter inte ens bra. Ikväll har mamma lagat någon god mat till mig. eller ,lagat mat; ja god mat; hoppas. Sedan ska jag ta tag i reseletandet. Nu ska Cicci tydligen till London i April tror jag så hon lär ju inte ha pengar till övers för en resa till.
Det blir nog bra det där.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0