Ömma läppar

Ja, så var det lilla roliga över för denna gång. Usch, ser inte vacker ut just nu. Skulle gärna lägga upp en bild.. men... ne. Vad vi styr vi kvinnor, hugga av lite där, fylla ut lite här, i det oändliga. Kör bara. Vad ska jag ha som nästa projekt?
Soh imorgon jobb och icke göteborg. Håller kvällen öppen för förslag. Har ännu inte bestämt om jag ska ta och jobba på lördag om jag ändå ska vara hemma i krokarna, för pengar är ju sådant som går ju tydligen.
Jag garvar alla hjärtans dag rakt upp i ansiktet. nevars, jag garvar snarare åt alla som är så anti detta "kommersiella jippo" = uttjatad replik. Jag tycker det är en jättebra dag. Lät kanske lite väl entusiastisk där, men jag fick faktiskt ett allahjärtansdagkort på posten från mamma, och en trisslott som ännu ej är skrapad. miljonen nästa. Men jag kommer säkert bli så där vidrigt romantiskt denna dag i framtidenjag med, och jag fasar...
Nu hade jag velat ha en stor godispåse och en film proppad med snygga killar och tjejer. Istället sitter med en kall(alltid) latte och dålig tv-tablå. Däremot så fick jag ELLE på lådan idag. Den skall genast bläddras igenom för inspiration. Och Rihanna ser ut som en man!
Later!                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0