Söndag

Utgång igår. Lite för mycket av det goda. Mindre pigg och fräsch idag. Det var nog rätt längesedan jag hade en rejält seg dagen-efter-dag. Jag och Chris gick lite på stan idag men shoppinghumöret fanns inte där. Oftast är det dessa dagar som leder till spontanköp i mängder, men mönstret bröts. Nu däremot vill jag förändra, förnya och försköna. haha.. alltid. Jag är jättesugen på att färga håret lite mörkare, eventuellt rödbrunt. Varför är jag aldrig nöjd? Jag har inte hittat "min färg" än. Har hang-up på att titta på allas hår och få inspiration.
Nu ska jag göra mig lite te och låta min tv-kväll börja, såg att de sänder wallander -innan frosten på tv4. Visserligen har jag sett den men det är den enda wallanderfilmen som jag inte har.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0