Uppdatering: hår

Så nu är håret färgat och det blev ungefär som jag tänkt mig. Det är visserligen inte helt torrt än men det jag ser ser bra ut; guldblont och därmed mörkare än tidigare. Cicci undrade varför jag återigen blev ljusblond från första början "du vet ju att du inte passar som blond"... Vaa? Det säger hon nu, Och här har jag gått omkring och slängt med håret. Haha. Bjussar på't.
Dagen har annars bjudit på jobb och liten minishoppingrunda. Jag var ute efter ett par cerise'a strumpbyxor. INTE leggings, (Blir tokig på dessa hopplösa leggings) men det belv istället *fanfar* svarta som omväxling. heh.
 Usch nu mår jag dåligt igen, ena stunden är man på topp men det slår snabbt om till botten. Mitt huvud dunkar som en basketboll, och det hör inte till vanligheten. Brukar aldrig ha ont i huvudet såvida jag inte är sjuk. Aaa, nej inte nu.
Helgens planer är nu också lite osäkra och pendlar mellan göteborg/norrköping/örebro(?). Blir nog bra det där.


Kommentarer
Postat av: Anonym

och jag vill såklart ha... lila.

2008-02-14 @ 08:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0