vår nu tack!

image71


Nu vill jag ha vår och köpa nya vårkläder och vårskor. Tunna vårjackar har jag tydligen redan börjat använda FAST jag vet att jag fryser aset av mig så fort jag kommer ut. Vad man ska trilskas...
När solen emellanåt tittar fram känns det inte alltför långt borta men tittar man i kalendern så känns det värre. Jag ängtar till den där härliga vårdagen när man kan ha en tröja på sin höjd när man går ut. DÅ är våren här.



sms från cicci: "Carolina Gynning använder FACE-smink"
sms till chefen: "Dagen var bra så du kan ta TVÅ öl på afterskin med gott samvete"
sms från chefen: "Du är ju helt underbar!!... ...jag lovar att jag redan tagit mer än två öl, och det kan bli mer!"
sms till pappa: "Jag ska söka en tjänst som inköpsassistent vad ska jag ge för löneanspråk?"
sms från pappa: "Hur mycket vill du tjäna?"
sms till pappa: "Så mycket som möjligt förstås"
sms från pappa: "skriv det då!"
sms från *: "jag älskar dig, jag saknar dig, jag vill ha dig... "osv


Tisdagskvällen sammanfattad med sms. Men det sista var ljuuuuuug.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit höll på att få en hjärtattack. inte för att det skulle varit en omöjlighet, men ändå. jo fan ;) (syftar på det sista smset)du får fixa så du kan ta emot mina uppiggande kvällsmms ist :D /c

2008-02-21 @ 11:05:17
Postat av: marion

haha... jo multiomöjligt. Ja fan måste jag, tagit några mer roliga bilder? jag skulle kunna ta en nu och må dåligt i ett år!

2008-02-21 @ 21:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0