vik härdan sjukdom

Söndag. Jag sitter och tittar på skärgårdsdoktorn just nu med en sjuk syster på min ena sida och en spinnande katt på den andra. Jag kommer troligen att insjukna jag med nu när jag varit hemma. Väcker hedliga minnen det där programmet som jag troget följde i min barndom. Trevlig frisyr den där wilma har, lugg och lång page med lockar och rufs. ja gud vad man ville se ut som henne då.

Besökte somsagt Monki igår och fick med mig en svart trikåkjol som jag flitigt kommer att använda i jobbet, och en ljusblå tröja med uppkavlade ärmar size huge. Kvällen bjöd mest på häng med mor och melodifestival.
Och denna dag typ samma minus mor minus melodifestival. Så; häng. Solade förrut också mest för värmens skull. Grymt skönt när man är frusen. Eller frössen som mormor skulle säga. På tal om mor- och farfäder så v ar farmor på besök och gav mig en tidig namnsdagspresent - salladsbestick och kapsylöppnare i borstat stål. fina. Sedan åkte jag och cicci och köpte gott och film. Ja, jag köpte tydligen två filmer. Något så oerhört onödigt.  Men när impulsnerven härjar finns ingen återvändo.
Nu är det dags för lite ångest till top model 9, vars avsnitt jag redan sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0