Får feber på vintern

Snö? Vad hände? Just som man tagit fram lill-jackan så drabbas man av fenomenet snö. Vill inte, hatar kylan, hatar nederbörd. Nu blir jag ännu mer pepp på att åka utomlands. Men då ska jag allt hitta en billig resa alt. sista minuten ospec. Jag har hört från så många som tagit sista minuten att de då hamnat på jättebra, mångstjärninga hotell nära stranden. Jag har aldrig vågat chansa men nu jäklar.

 
Teneriffa. Ser det inte härligt ut? Mulet i dagsläget dock men värmen... nog ännu bättre om en månad
Tisdag
O 8 m/s. +22 / +18°C.
Mulet men uppehåll.


 Här är en bild från Gran Canaria när jag åkte med mina två änglar för... ojoj, typ 4 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0