Mörk choklad är mums

Yes. Älskar när det är mycket att göra på jobbet. Lönefredag och många vill piffa till sig. Det märks att många väntar tills lönen trillar in med att köpa det som tagit slut. Har sett många tomma foundations och puderburkar, sådana basprodukter som går åt eftersom att man använder dem dagligen.
Nu har jag laddat upp med mörk choklad och kaffe (dagens middag) och lite musik för att komma i stämning. Inväntar Cicci som ska komma med hopp om att bli sminkad... hehe... Jodå, 5 minuter och en skvätt färg kan jag nog avvara. Lilla hjärtat. Hon har varit hos frisören nu på eftermiddagen och jag undrar hur resultatet blev. Hon lät nöjd på telefonen.
Jag hann med en sväng på stan idag och köpte potentiella kläder till kvällen nämnligen ett svart fodral från Gina Tricot, svarta jeans från Åhlens (de första jeansen jag köper på mycket länge bör tilläggas) och blusen på bilden från Indiska. Hade ställt in mig på den gula då jag spanande in den på hemsidan men den såg snarare grön ut i butiken, så nepp. Hittade också ett gäng rea-smycken från samma.

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0