Nattkorvar

Imorse var det riktigt segt att komma upp. När mamma ringde och frågade om jag var pigg så svarade jag glatt att jodå, det var jag, kom ju hem rätt skapligt igårnatt. Jaha, närdå undrade hon. "Runt kvart i 3". Det tyckte då inte hon var en skaplig tid men vadå, vi var ju inte kvar tills det stängde ialla fall.
Vi kände oss lite ur jängorna igår och åkte hem och stekte korv istället. Får blir bättre upp ikväll. Uuu om jag orkar. Tänkte ta mig en power nap efter jobbet men körde igång med storstädnig i lägenheten istället. Dumt. Väldigt dumt känner jag nu. Jaja. En kaffe, lite the hives sen är humöret på topp. Försöker komma på någon nytt sätt att ha håret på... Fint med en fetingrosett på huvudet som Kirsten Dunst. Ska kila och rota fram något band.




image15





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0