Terapishopping

Sagt och gjort, det blev stan efter jobbet idag. Och jag blev helt förstummad av att jag inte ens tittade åt kläderna. Har en down-period när det gäller kläder. Och up-period för skönhetsartiklar. Jag inhandlade en fuktkräm för halva priset på Yves Rocher, för känslig och blossande hy. Tänkte att det kan vara värt att testa den istället för clinique's som är flera hundra kronor dyrare. Sedan köpte jag en ögonkräm och lite produkter till håret. Bl a ett volympuder från Schwarzkoph. Har provat det tidigare och blivit positivt överraskad. Mina hårstrån är tjocka och många och har lätt att tyngdas ner av produkter istället för tvärtom. Jo, jag köpte en turkos mascara också från Viva la diva. Riktigt coolt med en naturlig make up i jordfärger, en svart eyeliner och så riktigt turkosa fransar. Hehe... For the weekend! Ville egentligen ha en lila men det hittade jag ingen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0