080728

Jag pallrade mig upp imorse mot alla odds. Igår mådde jag piss. Kunde svära på att jag hade både lunginflammation och bihåleinflammation men nee... varken eller gjorde läkaren klart för mig. Fan, min enda lediga dag i veckan och kanske varmaste dagen i år så låg jag bakom stängda dörrar och tyckte synd om mig själv. Menmen, sånt är livet. Jag ska spana efter någon bra brun-utan-sol, jag är kanske den blekaste just nu. Men som jag sa till cicci; "hellre blek och intressant än brun och ytlig"... jag önskar bara att jag kunde stå för det också!!! hah
Idag har jag återigen med mig datorn till jobbet, och tur är väl det för jag har inte mycket att stå i annars. På tal om att stå så hjälper det mig inte särskilt mycket att stå med ac'n på, blir aldrig bättre på det viset. Men jag klarar inte av att stänga av den, då smälter både jag och alla produkter. 
Jag är riktigt sugen på att åka till någon storstad nu, tydligen eftersom att jag letar efter resor varje dag. Kan tänka mig en helg till köpenhamn eller något annat närliggande. Kan ingen hänga meeeeed?

  På språng, med 10 ton halsmandlar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0