*Host

Sv: Jaa Sliten, jag längtar med tillbaka.. som ett djur! Men nästa år får det banne mig bli hotell.

Ja vi bodde alltså skapligt trångt i vår källare. Men det gick, med lite fördelning av bortamatcher.. höhöhö
Idag var nog mitt livs jobbigaste arbetsdag, fiii tusan vad jag inte mådde bra! Hostattacker konstant rätt framför kunderna, känns sådär fräscht! Har precis tagit en lång dusch och peelat bort all äcklig fläckig brun-utan-sol som har hängt kvar, och filat på mina stackars fötter som fått en och en annan föhårdnad efter höga klackar på kullersten. Uhu vad jag är eländig. Jag säger bara VÄRME, alla er som är lediga; hoppas ni tar vara på den på rätt sätt, som det ska vara -På en klippa nära till havet!?
Nehepp, jag ska ta och krypa ner i sängen nu, har fortfarande inte lyckats fått mina 8 timmar en endaste natt efter resan. Jag läste att man kan sova sig smal!? med minst 8-9 timmars sömn ska man tydligen ha lättare att gå ner i vikt... Jaha ja, vill helst ha en mer utförlig rapport på vad exakt som gör att det ligger någon logik i det.
Bläää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0