Svettpanik

Det värsta jag vet näst efter att frysa är att svettas. Varför är jag så temeraturkänslig. Man borde vara växelvarm, som snakes!
Idag är nog hostan bättre, men det kan ju slå om det med... hm. Jag ska ta med mig datorn till jobbet idag tänkte jag. Det blir säkert jättelugnt idag när det är så snyggt väder och jag måste sysselsätta mig så att jag inte hinner känna efter hur jag mår. Igår sminkade jag två tjejer till ett fotojobb, en vinterbrud och en sommarbrud av lite extremare typ men idag är schemat blankt. Undrar om jag blir frisk till helgen... mamma förbjuder mig att gå ut men nåt måste jag hitta på innan jag träder in i nästa arbetsvecka, känns så misslyckat annars. Oh gud jag svettas floder här i mitt kök, kaffet spelar förstås in. Bäst att ta en kall dusch.



En av över tusen bilder som togs på Gotland, fr vänster någon?, jag, Sanna och Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0