080730

Aaa så varmt det är. Nu börjar jag få äkta panik. Vill också vara ledig och ligga och svalka mig vid havet. Måndag och tisdag har vart så jäkla lugna dagar men idag har jag en brudutprovning och två make up-rådgivningar. Får se om jag kan genomföra dom utan att få host- eller snorattack. 
Usch, vad jag vill bli frisk nu. Det känns så oproffsigt att stå och sprida baciller på kunderna men jag lovar jag ÄR noga med att tvätta händerna med sprit.
Jag hoppas att jag blir redo att bege mig mot stan snart så att jag kan köpa mig något snyggt innan jag börjar. Snacka om terapishopping. Igår gjorde jag en del fynd på kappahl, som hade halva reapriset. Weho. En väska, en BH, ett halsband och armband fick jag med mig för 130 kr. Ääälskar att fynda. Det är däremot svårt att köpa kläder nu när det är så varmt. De kanske inte kommer till användning om någon vecka när vädret slår om. Längtar. Det ryktas om att det ska bli 16 grader och regn. Förlåt mig alla som har semester men; SKÖNT! Då kanske äntligen min förkylning kan lägga sig och min hjärna fungera normalt igen.

Jag överväger att åka hem till Valdemarsvik ikväll, bara för att få sitta på altanen och slippa hyperventilera i min kokheta lägenhet... Jag gör't!





Claras profilbild. Burmaister, Gotland. Malin, jag Clara, Josse

Hoppas hon lägger upp resterande bilder på Facebook snart. Min kameras batterinos la av ganska tidigt på veckan och jag var för dum och för lat för att tänka på att packa med laddare. Man lär av sina misstag. Men Liza har lovat att bränna en cd med alla bilder. Braaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0