Twiggy and the pin up

Healthystatus: unchanged

Dagen gick relativt fort idag. Och icke att förglömma; det kom en skvätt regn. Nu blev naturen och jag glada och för ett ögonblick skönk temperaturen i min bur några grader. Jag åkte aldrig hem ikväll, Cicci va på TRÅKIGT humör. Dumma. Så jag stannade i stan och roade mig med ansiktspeeling och kroppsskrubb och awfully lot of surfande. Läste på Linda Rosings blogg att hon har problem med påhopp gällande hennes val att göra barnen så offentliga med bilder. Hon har tydligen fått massor av perversa kommentarer. Men jag menar varför gör hon inte så att de måste godkännas innan de läggs upp? Fast det är klart, med typ 900 kommentarer så är det väldigt tidskrävande.

Imorgon har jag roliga uppgifter. Först och främst kommer Erika Tubbin med sitt tredje fotoobjekt -en höstbrud. Och på henne ville hon ha en twiggylook med turkos skuggor och "klumpiga" fransar uppe och nertill. très intéressant. Senare på eftermiddagen kommer en tjej till som ska fotas med 50-tals tema tillsammans med en motorcykel.


Inspiration



             

































    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0