Dunkadunka

Uhuuu vad jag känner mig tjock i huvudet. Inte ens tio lager smink kan täcka mitt svullna fejja. Det vore grymt skönt med en kylande gel på hela kroppen.
Nu är det bara fredag och lördag kvar sedan äntligen en ledig dag. Det verkar hålla i sig, denna envisa tropiska hetta så jag ska försöka komma ut till sommarstugan och bara ligga på bryggan hela söndagen. Såvida det inte blir utgång på lördag, men jag känner mig inte i festartagen.
Som vanligt när jag känner mig illa till mods så börjar tankarna spinna... fixa håret? sola? Köpa nya kläder? nya produkter? ny lägenhet? Och så håller det på tills man plötsligt mår bättre och får annat att tänka på. Den efterlängtade löningen är ju på ingång vilket ger en bra anledning att fundera på alternativa spenderingar.  
NÄR bytte klädbutikerna ut sommarkläderna till höstsortimentet? Jag tog lilla svängen efter jobbet och blev helt shockad. Lättad men chockad. Ska bli skönt med lite höst snart!!




 
men coolast vore ändå att bo i New York i hösttider. Manhattan med Central park...Vill damn it flytta dit. Eller vart som helst för den delen. Nåt nyt att utforska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0