080618

Börjar senare idag med, skönt! Jag ska hinna med systemet och myrorna tänkte jag. Systemet för att det blir min sista chans inför midsommarhelgen och myorna för att jag är för snål för något annat just nu!  Hehe
Jag satt aaaaslänge igårkväll och gjorde en order på forever21 men utan att helt genomföra den. Så typiskt mig. Men jag tycker sökandet efter fynd och vackra saker är hela grejen. Om jag sedan får hem dom eller ej spelar mindre roll. (Säger jag nu när jag slipper stå i panik och riva i garderoben!)
Och dääär tog mitt snabbkaffe slut. Skit också, kommer verkligen att glömma köpa nytt tills imorgonbitti. Jag har ständigt en lista bredvid datorn som jag skriver ner det jag saknar och behöver.. den fylls bara på, glömmer jämt att ta med den. Uuh en tråkig klumpsumma!
Nu kliver jag snart in i min 4-dagars ledighet. Vet inte hur länge sedan jag hade så många dagar i följd. Two days to go; Idag med mycket bokningar och imorgon med typ noll, förutom göra Lizas naglar på eftermiddagen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0