Högtider

Yes äntligen fredag! Men det gick relativt fort. Blir alltid så när man har ett avbrott i vardagen. I det här faller; student och hemgång. Jag åkte dirket från jobbet i onsdags och hurrade för syster. Haha, hon såg förjävlig ut efter allt skrikande. Näää... Assöt gumman!
 Släkten uppifrån var med, även en familj som kom oväntat. Liza och Clara anlände också, sötaste flickorna, och vi peppade inför Lördag när det blir Storsatsning.
Så det blev fullt hus hemma och fight om sovplatser. Jag sov med Lisa och Katten, men ALDRIG mer. Fy fan vad hon styr, nära på att slå ihjäl både mig och Pepzi.
Och dagen därpå gick jag på ytterligare en avslutning, Lisas tur att gå ut 9:an. De höll till i gympasalen för kyrkans tak håller på att ramla in... hah. Jag hade inte tänkt gå först men ångrade mig och på 10 min + sminktid i bilen blev jag redo. Rekord som fan! Bussade in vid 11 och jobb på det.
Ïkväll har jag varit klyftig nog att boka in en kurs efter stängning för tre personer. Aaa börjar kl 18 och blir klar, ja gud vet när om de har vin med sig.
Jag är expert på att slå ihjäl tid på morgonen när jag bäst behöver den! Ruuusa!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0