Över

Varm och jävlig helg men ack så kul som vanligt med utgång och jobb. Men nationaldagsledig i fredags med eftermiddagshäng i park.
Att rekommendera starkt: Vin och chokladmousse med frysta strawberries, bra musik och frenetiskt spanande på allt och alla via en dator.
Jag var duktig och ställde klockan "tidigt" på söndagmorgon för att ta en svettluktande buss hem till mamma och pappa. Vi tog en tur till sommarstugan. Så mycket frisk luft har jag inte fått på länge och så mycket D-vitamin kommer min hud inte att få känna på länge. Suga in, suga in.

Jag kände mig inte riktigt i stånd att själv utgöra föremål för bilderna, med ett litet undantag (i skuggan, med solbrillor)...

Uuff vad tungt   mor, far, farfar käcc beach-babe  mor aslågt vatten

 Imorgon ska jag rusa runt efter studenpresent till lille käcc. Vad vill du ha hjärtat? Realistiskt nu!!
Puss

Kommentarer
Postat av: käcc

nice pics ;)haha



blev skit glad för de ja fick av dig stumpi :D<3

2008-06-18 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0