Bra gjort ...

Bra gjort Sverige då. Jag hade mitt fönster öppet igårkväll och hörde hur alla skrek när det blev mål. Först därefter  prioriterades tv 4.
Nu vankas jobb och student. Jag har bara en brudutprovning idag så jag ska försöka ta tag i mina klor och göra nåt spexat med gelé. Sedan ska jag kuta till bussen och se på när cäcc springer ut. Stackars barn när det blåser, förstå så många timmar dom lägger ner just denna morgon för att sedan bli helt förstörda (både av vädret och alkoholinrag antar jag) Och de med lockat hår får sig nog en släng av rakt i slutändan. Tänk om det blir regn. Jag oroar mig mest för mitt egna hår och klädsel just nu :/

Haha, värsta surrialistiska drömmen; Jag mötte Lindsay Lohan och Hillary Duff när mamma och jag var ute och gick i Valdemarsvik, och när vi kom hem stod det mycket riktigt i tidningen att dessa tu samt Zlatan skulle komma på besök. Jisses. Lindsay var jättetrevlig och tog i hand men den andra divan var rädd för baciller.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0