080624 -panikdag

Men jag vill ju bara vara ledig. Åå vad jag längtar till min lediga vecka -29 då alltså. Räknar ner dagarna. Igår beställde jag en del stoff i form av kläder tillägnat just den veckan. Jag kommer allt ihåg hur det kändes på Gotland förra året när jag tyckte mig ha packat något så fruktansvärt fel. No, i år ska hela gardisen med... och därmed mycket valmöjligheter.
Idag var det riktigt segt att jobba, hade tjutpanik i halsen där någon timme. Men efter att jag ringt och öst över ångest och fått utbrott på mamma (givetvis helt omotiverat) så kändes det bättre. Stackars. Ska nog ringa ett sådant där hej-mamma-jag-älskar-dig-mest-av-allt-samtal. Men ibland måste man ta ut paniken på någon och jag kunde inte gärna utsätta kunderna för mitt behov. 
Suck och pust och stön. Veckans ljuspunkt blir på torsdag då jag och C kör en utgång. Behövligt för psyket, mindre nödvändigt för kroppen! men va fan... Nåt drastiskt måste till för mitt humör och vad är då bättre än en hederlig girls night out!?



Gottisland last year

Kommentarer
Postat av: tove

yes jag hänger också på, på torsdag! så kul! har verkligen kommit in i supandet nu å det känns oehört bra heh :)

2008-06-24 @ 23:45:47
Postat av: Marre

Yes, you go Tove!

2008-06-25 @ 08:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0