Utslagen

Jag är utmattad och skulle kunna sova ett par dagar i sträck. Hjärnan är med, men inte kroppen. Jag är så less på att sminka nu. Men snart, SNART är alla examens över. Och vi övergår till bröllop med brudar och tärnor istället. Never ending circle.
I helgen har det bjussats på utgångar och grillning. Jag är så fascinerad över att jag frvilligt satt utomhus hela kvällen. Jag tillochmed proppsade på att inte gå in när mörkret föll. Hade jag slagit huvudet i eller bara druckit för mycket vin?
Och igår skulle jag på't igen. Mest studenter ute men det gick så bra så ändå! Man blir ju så partysugen när det är ljummet om kvällarna. Kasta fleacefilten, fimpa datorn, hälla ut kaffet och ge sig ut.
Men på fredag har jag en day off. Yes. Då ska fläsket stekas. jag blir knäpp på alla som så intensivt skaffar sig jordens bränna. Redan. Dom kommer tröttna.. eller flaga... HAHA. Jag är unte bättre själv. Efter två timmar i solen i söndags så fick mitt ansikte en grav röd nyans. Stackars, det har ju inte härdats det minsta efter vinterns blekhet.

Nu ska jag titta vidare på desperate och klunka i mig en kanna vatten. Men först en förferrebild, fråga mig inte ifrån när !(?)

image155

Kommentarer
Postat av: CICCCCCCCCCCCCIIII

köp dricka åt mig till imorn (a)

2008-06-04 @ 14:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0