Vilken färg?

Nu är jag på besök hemma! Alltid lika... lika... trevligt men kryp-i-benen-panik på något sätt.  Idag ska jag kolla på syster som gått till final i Nils Liedholm fotbollscup. Jag ska plocka fram basrösten och göra en insats i klacken. Eller något liknande (pipa till då och då).
Troligen, om allt går vägen, så kan Tove göra mitt hår imorgon kväll. Och det är framförallt färgen som behöver bättras på/ändras/tokförvandlas. Men jag har inte bestämt mig än. Försöker hitta inspiration på nätet men kommer ingen vart, fastnar på så mycket annat som t ex här. Jag ska åka till willys innan jag åker hem tänkte jag och då är det bäst att jag har en utarbetad idé för annars kan den impulsiva köpådran dra till med vad f*n som helst! Men jag ska inte färga mig mörk igen, jag får inte för mig själv.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0