But you, and you, and you, and you

Jao, Utgång igår då. Riktigt kul. Skön stillsam förfest med Chris och Danne. Som vanligt var jag inte särskilt intresserad av i detta fall Johnossi som var kvällens performance. Men det lilla jag såg/hörde var bra. Ett alltför tidigt uppvaknande idag med för lite sömn i bakfickan gjorde mig till en living zombie. Såklart. Törstig som en gnu och trött som en, som en... kamel, sitter jag nu och inväntar Tjenare Kungen som börjar strax. Har sett den förstås men blir perfa att somna in till.
Imorgon blir det party igen. Tjejfest med födelsedagsfirande hos Michaela. Grymt trevligt ska det bli. Men först ska jag genomföra ytterligare en arbetsdag innan jag kan ta helg. Endast en sminkning kl 10 sedan noll. Morgondagen kommer att gå såå långsamt. Men jag får roa mig med att planera lite kläder, hår och smink för kvällen. Bara det är ett heltidsprojekt. Köpte ett par mörkblå chinos och ett par gråblå shorts på Åhlens som kanske får utgöra en del av outfiten. Får se. Hinner förmodlign ångra mig 100 ggr dessförinnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0