Cirkusmake up'er

Idag gjorde vi sminkningar till Erika Tubbins modevisning. Modellerna bestod av ett gäng dansare och de skulle ha en stram hästsvans och mycket silver i make up'en. Jag orkade inte vänta på visningen som skulle ske 20.40 men jag tog några bilder på FACE.


                                          


Idag tog jag mig en shoppingrunda och hittade ett par jeans på vero moda (lite osäker på om jag ska behålla dem), en jeansblus på indiska och en kortärmad, auberginefärgad topp. Inte alls vad jag hade tänkt mig så jag får ta en tur imorgon också iochmed att det blir utgång både fredag och lördag. Jo just, hittade ett par skor på vagabond, ankelboots med knyt, men de kommer in i gulbrunt imorgon så jag väntade. 800 kr. Får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0