Håret är väck

Håhå.. En tripp till IKEA idag alltså, eller snarare ikanohuset. Köpte ett par skor som precis hade kommit in. Känns bra. Och en kofta på Kappahl herr för halva priset. Känns också bra. Vad som däremot känns mindre bra är mina tovor i hårbotten. Chris avlägsnade mitt löshår idag. Fiii vilket jobb och rufset i hårbotten var tvunget att ta hjälp av en sax, men bara lite. Så nu känns mitt hår väldigt tunnt och betydligt kortare. Men jag köpte hårfärg för att få det fräschare och sedan ska jag klippa mig. Det är projekt välvårdat som härmed inleds.. Mina naglar faller samman och även de ska kapas. Så nu är det allt från scratch som gäller. Och till råga på allt känns det om om jag ska bli sjuk också; varm och tung i huvudet. Om det beror på the hair-removement eller frodande bakterier el virus kan jag inte säkert säga. Uuu.
Vidare köpte jag nya make up-penslar, brun-utan-sol och en ny bok som jag ska sjunka in i nu ikväll.

En uppmuntrande återblick från fredagens pre-party. Livat va!? haha

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0